Informacje świadka wypadku przy pracy

Jednym z dokumentów stanowiącym część dokumentacji powypadkowej jest pisemna relacja świadka wypadku, czyli spisane informacje na temat wypadku przekazane przez jego naocznego świadka. Zaznaczmy, że obowiązkiem zespołu powypadkowego jest zabranie wszystkich możliwych informacji w postępowaniu powypadkowym mogących mieć wpływ na ustalenie okoliczności i przyczyn wypadku, a co za tym idzie na jego kwalifikację. Taki dokument - informacje pozyskane od świadka wypadku – powinien zostać dołączony do protokołu powypadkowego. Niestety jego wzór, ani treść nie są określone przez przepisy. Mając to na uwadze, aby ułatwić pracę zespołu powypadkowego, nasz ekspert opracował przykładowy dokument informacji świadka wypadku, gotowy do wypełnienia. Korzystając z tego wzoru oszczędzasz swój czas.

Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.

To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:

  • Informacje o zmianach prawnych,
  • Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
  • Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
  • Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
  • 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Sprawdź ofertę »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 276 Czerwiec 2024 r.

Numer 276 Czerwiec 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej