W jaki sposób właściwie prowadzić ewidencję wydawania odzieży roboczej
Pytanie:
Czy ewidencja wydawania odzieży roboczej powinna być przechowywania w aktach osobowych obligatoryjnie? Czy można przechowywać taką ewidencję np. w dedykowanym do tego segregatorze? Jaki jest okres przechowywania ewidencji odzieży roboczej? Czy po rozwiązaniu umowy o pracę należy taką ewidencję przechowywać? Jeżeli tak, to gdzie? Czy w aktach osobowych czy w dowolnym miejscu?
Testuj portal Placewfirmie.pl i papierowy magazyn Płace w firmie przez 14 dni BEZPŁATNIE.
To kompleksowy serwis ekspercki dla specjalistów zajmujących się płacami w firmach w którym znajdziesz:
- Informacje o zmianach prawnych,
- Konsekwencje wyroków sądowych i interpretacji podatkowych dla pracodawców
- Każde zagadnienie wyjaśnione od strony składek ZUS, podatku PIT i obowiązków pracodawcy wobec pracownika,
- Kalkulatory, wzory dokumentów, wskaźniki płacowe, akty prawne, raporty
- Indywidualne konsultacje e-mailowe z ekspertami,
- 3 razy w tygodniu newsletter Przegląd płac i ZUS.
Logowanie:
Słowa kluczowe:
odzież robocza ewidencjaPodobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 275 Maj 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej